Precis här.

 
Jag må sakna Storstaden. Och jag må vara en bit utanför Den Ursprungliga Planen. Men jag har aldrig varit så tillfreds, på många sätt. Haft så många pusselbitar på plats. Även om jag under vår och tidig sommar var suddig i kanterna. Det hade inget med vart jag befann mig geografiskt att göra.  Enkom var jag befann mig känslomässigt, själsligt. Jag fick fotona ovan av pappa Carl igår. Och då ser jag det. I mina egna ögon. Just nu ska jag inte vara någon annanstans än här. Just nu är jag precis där jag borde vara. För jag har inte låtit mitt leende fylla mina ögon så där på väldigt, väldigt länge. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det strålar verkligen om dig.
Det ligger mycket i talesättet "home is where your heart is".
Hoppas verkligen att vårens- och sommarens dimma börjat lätta och du landa.
En catch-up inom kort tycker jag.
Stor kram

Svar: Tack Ellinor! och absolut catch-up snart! Efter Paris, kanske? Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-25 @ 08:12:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Annika

Ja, jag håller med det STRÅLAR om dig.
Vad fint att du känner som du gör just nu.
Måste kännas härligt i hjärta och själ.
Kramar!

Svar: Tack, Annika! vad fin du är.
Kramar!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-25 @ 12:32:21
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Postat av: Angus

Så härligt Jenny! att ha hittat hem :) Du har så många fina människor omrking dig här, framförallt familj! Det måste vara oerhört härligt att vara så nära din familj. Det är det jag känner som gör att jag adlrig känner mig hel, min familj fattas mig :(

Svar: Ja, det är väldigt härligt. Men du har ju inte dina alltför långt bort i alla fall. Och så K-J och S-E! Och mig! ❤ Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-25 @ 16:50:57
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lisa

Det låter ju faktiskt alldeles underbart!

Svar: Ja, visst gör det? :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-25 @ 20:23:08
URL: http://Parislisa.blogg.se
Postat av: Christine&Paris

Vad härligt! Det är så det ska vara. Det vore kul att träffa dig när du är här, om du har tid vill säga. Jag har inte så mycket planerat (som vanligt, så slipper man ångra stressiga planer, haha), förutom att umgås lite med killen. Så hör av dig om du har tid för en keffe eller ett glas vin :)

Svar: Ja det vore såklart jättetrevligt! Jag åker med mina två vänner och deras femåring och de har inte varit i Paris så det kommer nog vara fullan rullan! 😊 Jag hör absolut av mig i så fall. Annars LÄR jag komma tillbaka snart när jag är själv och då måste vi få ihop det! 😊
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-25 @ 20:25:52
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0