Pepp-podden

Min vän Elina och hennes vän Alex (som jag faktiskt bloggade om HÄR när hon hade guidat oss i Malmö med båt) läser Service Management i Malmö och har tillsammans startat en podd. Det är en podd med fokus på ledarskapet ur ett (ungt) kvinnligt perspektiv. Sådant gillar vi verkligen! Jag är inte alls uppdaterad på ämnet känner jag, service management alltså, men välkomnar såklart alla initiativ där unga kvinnor stärks och peppas. De fyller ett hål i poddvärlden med sin pepp-podd och det välkomnar vi. Lyssna, vetja!
 
HÄR hittar du podden.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra poddtips tackar vi extra för! Kvinnligt perspektiv är "top of my agenda" ;)

Läser just nu boken Lean In. Bra läsning för mig!

Ha en jättefin helg och tack rara rara du för underbara ord. De gick rakt in. Sparas!

KRAM
Lotta

Svar: Tack själv, Lotta! ❤
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-20 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0