Ont


Ja, då har vi styrketränat en hel helg. Sammanlagt har vi tillbringat 12 timmar i gymmet, och lärt oss att på rätt sätt göra knäböj, marklyft, militär- och bänkpress och massor av andra övningar. Jag hade som mest ont i går, vilket gjorde att gårdagens två pass gick sådär. I dag har jag dock så ont i biceps att jag inte kan räta på armen. Jag fick dränka armen i voltaren i morse bara för att kunna borsta tänderna. Det har gjort ont men det har också varit otroligt kul. Kul och lärorikt och dessutom väldigt mysigt att få tillbringa en hel helg med min lillasyster. Det är nog första gången vi tillbringar så mycket tid tillsammans, bara vi. Dessutom lyckades vi smita från lägret och trycka in en familjemiddag också. Bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som en riktigt fin helg! Smärtan som följer är ju av det positiva slaget så även om den begränsar en något, är det ändå ganska skönt ;)
Hoppas du får en fin vecka!
Kram

Svar: Haha absolut! Jag hoppas detsamma för dig! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-04 @ 19:02:41
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sara Björk

Härligt =) Okej, tänkte mest på om det var något företag som ordnade det? Eller det kanske var privat? :)

Svar: Ja det var en PT och hans företag!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-04 @ 20:15:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: johanna - tillvaron.se

Well done! Det är ju så kul att få lära sig ordentligt! Haha, jag hade sådär ont i biceps häromdagen också. Klarade av tandborstningen, men rak arm kunde jag glömma!

Svar: Haha tack! Idag är det bättre men jag kan fortfarande inte sträcka ut armen. :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-04 @ 22:50:28
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Angus

Jag har väl inte förlorat dig i träningsträsket?! Längtar till tors!

Svar: Jag har nog varit där hela tiden! Är så jädra mycket piggare nu när jag trappat upp lite dock, som en duracell! :) jag längtar också! Puss!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-05 @ 20:16:11
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0