Trettis

 
Lördagens trettioårsfest hade alltså temat "så här får du aldrig se mig igen". Jag klädde som sagt ut mig till en mycket händig person. Många hade såklart klätt ut sig till nunna/munk/präst, till olika yrken man aldrig kommer att få samt det motsatta könet. Men man kunde även hitta diverse djur, Afrodite (schlagergruppen), en skotte, Rödluvan (som gick tillsammans med vargen från kategorin "diverse djur"), punkare, smurfar (oberoende av varandra, faktiskt), en banan och mycket, mycket annat. Bästisen som var en av födelsedags"barnen" hade sågon slags Susanne Lanefelt-inspirerad outfit på sig och drog efter middagen igång ett aerobicspass mot speglarna sportsalen vi var i var utrustad med. Jag var inte sen att haka på och snart stod halva festen uppradad och mycket seriöst och med mycket energi följde "instuktören" - som mycket tydligt och proffsigt visade vilka nästa steg skulle vara. En av kvällens absoluta höjdpunkter. Speciellt då vi var många som på mitten och slutet av 90-talet tränade aerobics med just denna Lanefelt-kopia. En mycket trevlig, mycket minnesvärd kväll. Grattis, kompisar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0