Trettis. Igen.

 
I lördags var det så dags för årets tredje trettis (men inte på långa vägar sista, de duggar tätt i år, såklart). Vännen hade fixat så fint och det var en ljuvlig sommarkväll. Man kan säga att festen var uppdelad i två etapper. Först grillning med jättegod buffé, massor med springande och lekande barn och en jättestor pinjata barnen fick slå sönder. Lillkickan åt sin allra första godis och fick sockerhög och sprang i cirklar. Efter lite rosa ormtårta åkte alla barn hem eller gick och lade sig. Då började andra etappen med vuxenfika och drinkar. Kvällen fortsatte som sagt på lokal och jag tror att alla hade en pangkväll. För mig var det en ynnest att få umgås med de utomsockenes en stund och få lite - ursäkta den uttjatade termen - kvalitetstid med dem. Tummen upp för trettis nummer tre! 
 
 

Kommentarer
Postat av: angeliqe.blogg.se

vad mysigt ni ser ut att ha det! :) Och nu till helgen kan jag inte ses. Igen. Haha. Jag åker till Maria i stockholm och stannar till den 7 juni. Men sen är jag på hemmaplan. Dock jobbar jag ju många helger, så jag vette sjutton, det här med planering alltså... <3

Svar: Oj, vad länge du ska vara borta! Jobb? I vilket fall som helst så MÅSTE vi ses. Snart. Men vi har ju våra bloggar... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-28 @ 08:10:02
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Allt ser så gott ut ! Och så somrigt ! Kan tänka att det är många kalas nu. Vilket underbart år!

Svar: Ja, verkligen (*ignorerar den malande trettioårskrisen*). Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-28 @ 10:17:35
URL: http://storstadstockholms.blogg.se
Postat av: Ellinor

Vilken underbar kväll! Ni verkar vara ett sådant härlig gäng och roligt att festligheterna i år duggar tätt.
Kram

Svar: Ja, vi är ett ganska härligt gäng faktiskt, hihi. Du har ju träffat några av dem (oss) så du vet ju! ;) Ja mycket festligheter blir det. Och det är ju kul! :)Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-28 @ 10:19:48
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Annika

Vilken jättebra mix av "barnkalas-trettis" och vuxendito!!

Härligt med ett sådant kompisgäng!
Vilket väder ni hade därtill. Toppen!!

Svar: Ja vi hade verkligen tur med vädret, det var alldeles underbart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-28 @ 12:37:20
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0