I föräldrahemmet

 
Jag befinner mig hos pappa Carl och min ömma moder i småstaden. Just nu: nymatad med god mat (tror jag i all fall, min dunderförkylning har gjort att jag helt och totalt tappat smaken, underlig upplevelse. Alltså inget what so ever), bortskämd med gåvor på sängen när jag kom hem och nu liggandes bredvid min ömma moder och kissen i sängen där vi just ska välja en film på Netflix. Det är alltid härligt att komma hem. Fast jag snart är trettio. Speciellt när man är lite krasslig... Trevlig helg, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Jag kan säga att jag saknade min mamma igår kväll när jag mådde som sämst. Man behöver alltid sin familj, hur gammal man än är. :)

Hoppas du får en fin helg hos päronen!

Svar: Ja det är nog så... Nu ignorerar jag sjukan och åker på trettis! Hoppas du mår bättre! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-03 @ 22:04:44
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Angelica

Nä vad tråkigt att du är sjuk. Men det låter ju himla mysigt ändå trots allt. Krya på dig kära vän. Kram! <3

Svar: Kram tillbaka! Hoppas du mår bättre!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-04 @ 06:49:46
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0