En söndag med vänner

 
I dag var vi lite sköra efter gårdagens trettis. Jag mötte upp två av mina vänner på ett kondis för att försöka dämpa skörheten med glass, prinsesstårta och chokladboll i solen. 
 
 
Sedan kom ännu en vän och hennes ljuvligt glada son.
 
 
Vi gick vidare för att hitta en mysig plats i solen.
 
 
 
Vi hamnade på strandpromenaden vid den fina nybyggda båtbryggan. Det var dock lite blåsigt så vi gick vidare.
 
 
Vi mötte upp ännu en vän och hennes lillkicka. Vi hamnade där vi möttes. På gatan. Och där hängde vi. För det var i lä och soligt och härligt.
 
 
 
När det började kurra i magen var det dags att upphitta ett snabbmatshak.
 
 
Lillkickan fick dricka sitt vatten med sugrör. Det var mycket, mycket uppskattat. Jag drog i mig två tredjedelar av en pizza och kände mig lite mindre skörare. Sedan åkte jag hem, tog en tupplur, gosade med katten och hängde lite med mor och far. Och sedan var det dags att ta tåget till Örebro. 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej vill du fynda lite? Alla kläder från 20kr, först till kvarn :D

Postat av: Lotta i USA

Puss du härliga!

Vilken fin dag efter att ha firat trettis. Njuter att läsa och titta.

KRAM och ha en bra början på den här veckan ;)

Lotta

Svar: Detsamma fina Lotta! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-06 @ 01:51:59
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Underbara bilder som minner om en riktigt fin söndag.
Ledig tid, sol och ett gäng fina vänner, kan det bli så mycket bättre!?

Hoppas att även denna vecka börjat på bästa tänkbara vis för fröken Carlsdotter :)

Kram

PS! Det verkar vara något konstigt med din och några andra .blogg-bloggar på Bloglovin då nyhetsflödet inte uppdateras? Hade helt missat dina senaste 10-15 inlägg :(

Svar: Jadå, veckan började bara bra tack! :)
Ja, jag har märkt det själv, de kommer i stora tjok på bloglovin, och då är vissa några dagar gamla. Vet inte riktigt vad man ska göra åt det (men har märkt det lite i statistiken..). Tack för infon iaf. KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-06 @ 13:37:45
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vilken jätteskön dagenefterdag! Kul att festen blev lyckad också. Så tjusig du var i blåställ med!
Kram

Svar: Hihi, taaack! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-06 @ 14:06:44
URL: http://storstadstockholms.blogg.se
Postat av: Ellinor

SV: Jag tror inte att man själv kan göra så mycket åt saken. Ibland har de buggar i systemet. Vet att jag var i kontakt med dem någon gång då typ ingenting dök upp. Men då vet du i alla fall varför mina besök sjunkit. Får ta för vana att gå in varje dag i alla fall. Vet ju att du är flitig på att uppdatera ;)

Svar: Ok, tack fining! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-06 @ 19:53:28
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0