Efter nytta kommer nöje!

 
Andra zumbapasset idag. Gjorde det en med kollega. Ledaren sa att detta passet (som var nytt) var mycket hårdare och tuffare än det förra, och flera deltagare verkade hålla med. Jag konstaterar nöjt att jag nog inte är så otränad som jag trodde. Hurra! Det firar jag med pannkisar och chatt med en vän i LA på Viber. Hon har nyss kommit hem från Hawaii. Åh, om man kunde teleportera sig genom den där chatten.... I alla fall. Träningen känns jättekul och jag känner mig peppad på att prova nya saker. Det känns roligt. Det var länge sedan jag kände att gruppass var roligt, så nu passar jag på. Nästa sak jag tänkte prova är Body Balance. Mitt gym kör på Les Mills-konceptet. Jag har provat Body Balance förrut när jag tränade på Forum i Malmö. Jag har för mig att jag gillade det. Vad är er erfarenhet, bra eller anus?
 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Det är såå kul med zumba! Älskar det!

Svar: Ja, det är roligt! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-15 @ 22:15:55
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se
Postat av: Lotta i USA

När man tränar Zumba får man äta pannkisar ;)

Bra kombo!!

Kram

Svar: Eller hur? Jättebra kombo! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-16 @ 00:22:01
Postat av: Ellinor

Jag gilla body balance, det är ett bra komplement till annan typ av träning. Dock brukar jag sällan prioritera detta trots att jag vet att jag borde och att det gör mig gott...
Lycka till!

Svar: Ja, jag ska ju fokusera på coreområdet för att hjälpa till att få bort smärtorna jag har i nacke och rygg, så det känns bra.... sedan får man ju som sagt komplettera med annat. Zumba, löpning och styrketräning blir det för mig! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-16 @ 08:04:55
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Jag tror säkert att bb kan vara till stor hjälp för dig då det handlar om att bygga upp inre styrka. Har du testat ett CX-pass? Grymt bra coreträning. Jag kör det 3x30 minuter i veckan och det brukar räcka. Väldigt effektivt!

Svar: Ja precis. Jag har ju tränat mycket förr, fast som sagt inte så mycket det senaste året, och inte i grupp på länge. Jag har inte testat CX, vet faktiskt inte vad det är.... :) Just nu nöjer jag mig med ett zumbapass, ett Bodybalancepass, ett yogapass, en dag simning, en dag löpning och lite styrka på gymmet då och då.
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-16 @ 08:11:21
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0