Dubbel-AW

 
Trots att jag igår jobbade över hann jag med både två AW.s och en fredagsmiddag (OCH lite shopping, faktiskt). Snyggt jobbat av mig, kan jag tycka. Först blev det Clarion med ett gäng kollegor (tips till alla Örebroare - halva priset på skumpa, gratis mingelbuffé och chans at vinna hotellnätter och brunch på AW:n på fredagar, mer HÄR). Efter det blev det lite fler bubblor hos mig, då en av oss hade något att fira. Och eftersom jag anser att allt som borde firas också ska det bjöd jag alltså således på lite bubblor. Vi hade så trevligt att vi kom för sent till bordet vi hade bokat lite senare på kvällen. Good times.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Engström

Bra jobbat! Låter som en väldigt trevlig kväll och bubblor skall man inte spara på när det finns så mycket i livet värt att fira!
Kram

Svar: Nej, det är sant! Jag dricker resterna av det as we speak! :) Kram vännen, ha en bra lördag!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-12 @ 17:49:01
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0