CXWORX

 
På inrådan av Ellinor brände jag av ett lunchpass - CXWORX - idag. Ett halvtimmes pass som väldigt intensivt fokuserar på coreområdet. Jag tränar detta för att stärka upp min rygg som ju varit så ond det senaste året. Och man kan säga att det märktes ganska tydligt att jag just dragit mig för sådan här träning det senaste året. På grund av värk. En ond cirkel. Det som dock var positivt var att man också märkte att jag istället tränat andra saker. Som rumpa och lår, till exempel. Jag hade en mycket schizofren ork, så att säga. Men två tummar upp ändå, detta kommer att hjälpa en smärtis som mig. Tack för tipset, Ellinor!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Engström

Roligt att höra att du testade och framför allt att du gillade det! Alla föredrar vi olika träningsformer, men detta är som sagt en av mina favoriter. Gillar intensiteten och att man satsar på djupliggande muskulatur. Det har vi sedan med oss i all annan träning men framför allt i vardagen.
Keep up the good work!

Svar: Jag testar ofta grejer du föreslår, du har koll! :) Tack
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-29 @ 18:39:23
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angus

Super!

2013-01-29 @ 19:35:49
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Angelica

Heja vad du är duktig att hålla igång träningen. Jag tröttnar.. Hela ti´n. Kram!

Svar: Attans! Häng på mig vetja!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-29 @ 20:56:37
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0