Bättre och bättre dag för dag

 
Så här vackert var det i dag när jag vid sjuhugget gick till jobbet. Och det är jättestor skillnad mot för bara två veckor sedan. Nu är det faktiskt ljust både när jag kommer till jobbet och när jag går därifrån. Hurra! Det låg dessutom vår i luften i morse. Jag var inte den enda som kände det, flera på jobbet sa samma sak när de kom i morse. Att det ska snöa i natt ignorerar jag. Snart är våren här, och medan vi väntar blir det bara bättre och bättre - ljusare och ljusare - dag för dag. 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Engström

Visst är det underbart och visst märker man stor (ok, allting är relativt) skillnad från dag till dag!? Känns skönt att vi går mot "rätt" håll och ljusare tider i alla fall.
Jag brukar få en ljus promenad om dagen beroende på om jag tränar på morgonen eller kvällen och den där lilla transportsträckan mellan hem och jobb är guld värd. Så snart det värsta snöslasket och regnet försvunnit är det dags att ta tag i lunchpromenaderna igen också!

Svar: Ja lunchpromenaderna! Jag har faktiskt gått några i slasket också men TÄNK när vitsippor och blåsippor och sol kommer med i ekvationen! Lycka! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-18 @ 19:32:06
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Så är det verkligen. Bättre och bättre var för dag. Jag tänker mycket på att eftermiddagarna blir längre. Det är så mycket värt.
Heja, heja våren!

Svar: Ja det är guld värd! Man blir så glad!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-18 @ 20:42:19
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Angus

Åh fint, jag gick mot samma härliga himmel imorse :)

Svar: Visst var det grannt?
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-18 @ 21:04:56
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta i USA

Heja våren som är på väg!! Visst känns det skönt. Vilken himmel!

Det blir verkligen bara bättre och bättre ;)

KRAM
Lotta

Svar: Jag skulle vilja öhoppa som ni gjorde, där kan jag tänka mig att himmelen var vacker minsann! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-19 @ 00:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0