Pizza, lek och mys





Annandagen betydde pizza, julgodis, paketöppning, lek och mys med lillkickan och hennes föräldrar. Det lektes med julklappen från mig, men också med trettioelva andra leksaker. Härligt att äntligen få lite kvalitetstid men min favoritkicka. Det har varit snålt med det under min stressiga höst. Nästa år blir det dock ändring på det. Mitt nyårslöfte blir att sluta flänga runt så mycket, slappna av mer och leva mer i nuet. Nu innan jul var det nära bristningsgränsen för mig. Min glömska och klantighet nu under de första lediga dagarna vittnade om hur utarbetad och trött jag faktiskt var. Och det finns inget bättre än barn och deras fina föräldrar för att motverka sådant. Tack, lilla A och H! Nu: curling och mat med den utökade familjen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv fina du! Både för trevligt sällskap och julklappar!

Svar: ❤️
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-27 @ 13:17:04
Postat av: Miss Marie

Härligt! Skönt att du själv inser när det blir för mycket, hoppas du lyckas rå om dig nästa år!

2013-12-27 @ 20:48:24
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0