Fisksoppa, mandeltårta, fina vänner


Fisksoppa, världens största brytbröd, bubbel, mandeltårta, glögg och inte minst två fina tjejkompisar. Det konstituerade min onsdagkväll. Det var väldigt länge sedan vi alla fick umgås, bara vi. Så det blev, som sig bör, massa snack om stort och smått och många skratt. Den ena vännen sov över också då hon skulle tillbaka till Hufvudstaden nu på morgonen. Om stormen tillåter det. Pratade just med en person som ska på besök på mitt jobb och som jag bokat resa till. Han är fast i Skottland. Låt oss hålla tummarna för att allt blir bra. Ha en fin torsdag, kompisar! Själv ska jag klättra på väggarna i dag. Bokstavligen. Men mer om det senare. Tjipp!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken underbar onsdagskväll. Vardagslyx som heter duga! Så fint att få omge sig med nära och kära.
Hoppas att du får en fin dag och att Sven är snäll mot dig/er ;)
Kram

Svar: Sven har hittils varit riktigt oschysst, men vi får hoppas att det löser sig! Kram och ha en fin fredag!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-05 @ 10:22:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Wow, det är en onsdag helt i min smak! Lovely! :)

Svar: Det var det! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-05 @ 15:15:43
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angelica

Oj oj, jag vill hoppa in o vara med. Det känns som vi har en del att gå igenom när vi ses ;) Hihi! Åh, Jenny. Mitt i allt jäkla skit just nu så händer fina saker också. Saknar dig. Söndag? Mötas upp i lilla staden och fika? KRAM

Svar: Jag vill att du ska hoppa in också! Jag är så glad för din skull! Jag är borta i helgen tyvärr, men nästa vecka eller nästa helg? KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-05 @ 18:27:08
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Angus

Stormen Sven verkar ju inte beröra Öret än så länge i alla fall! En hel del snö som borde kommit inatt är ju inställd. Vi får väl se, känns som vi ofta klarar oss ganska bra här mitt i.
Va mysig det såg ut!

Svar: Nej men nu på morgonen, jösses! Vi får se hur det gick, han fick sova på Arlanda till slut, för det blev försenat med flera olika flyg.... Kram på dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-05 @ 21:14:13
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Jen

Oj är det hemma hos dej?!
Vad fint och rymligt! Mysigt!

Svar: Jajjamen, det är hos mig. Tycker det är ganska mysigt själv! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-14 @ 22:42:47
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0