Sensommarälsk.


Igår var det konferens hela dagen. Jag anordnade den i Naturens Hus lite utanför Öret, precis mellan Oset och Rynningeviken. Alltså, morgonpromenaden dit! Så vackert! Det är lite kyligare på morgonen nu, men gårdagen bjöd på ljuvligt varmt och soligt väder. Vi inmundigade både lunch och fikastunder ute i solen och jag kände hur kroppen spratt av glädje. I morgon ska det enligt ekots väder bli kallt igen. Höst. Jag hoppas på att de har fel, men om de inte har det är det ok. Vi har haft en sådan fantastisk sommar i år. Den suddar bort alla minnen av förra årets hemska sommar och den långa vargavintern. Jag har tinat upp och laddat upp med så mycket energi under den här sommaren. Och nästan mest under sensommaren. Älsk på det.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den här sommaren har nog redan gått till historien som den bästa på väldigt, väldigt länge. Både vädermässigt såväl som innehållsmässigt, personligt såväl som allmänt ;)
Att vi dessutom fortfarande har ynnesten att njuta av detta underbara sensommarväder är verkligen helt fantastiskt. Lika väl som jag fortfarande njuter av det ljumna och soliga vädret, lika mycket längtar jag efter hösten. Kommer den i morgon eller om en vecka eller två, det gör det samma. Jag är tankad med kraft och energi - redo för både höst och vinter.
Kram

Svar: Så sant som det var sant. :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-08-28 @ 09:48:32
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0