I'm fond of you

 
Roligaste grejen på mitt hallgolv när jag kom hem idag (för inte var det räkningarna, inte): en middagsinbjudan i form av ett "vykort" som var ett provpaket fond! Min fina vän i småstaden skickade det till mig via Knorr ("jag vet ju att du gillar att laga mat", hur fint?!?). En jätterolig idé för "smyg"reklam och något jag gärna skulle skicka också. Smarta marknadsförare på Unilever, alltså! Synd nog visste inte Knorr att jag inte äter köttbuljong, men jag kan ju ge den till vännen som skickade den så kan hon njuta. Tack Helena, I'm fond of you too
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fick en sån också igår, roligt :)

2013-04-11 @ 12:19:33
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0