Bortskämd

 
Jag blir bortskämd när jag är hemma. Igår satt min ömma moder och sydde i hop alla mina trasiga kläder och min trasiga väska (jag har tummen mitt i handen när det kommer till sånt), pappa stod som vanligt i köket i flera timmar för att servera en utsökt lördagsmiddag med bland annat den ljuvliga laxtoasten ovan och sedan fick jag ett bidrag till min Londonresa. Jag är lite bortskämd, alltså! Jag och mamma tillbringade efter middagen kvällen i mammas och pappas säng med Skyfall. Mamma älskar Bondfilmer. Efter lite kattgos somnade jag förnöjt i min gamla flicksäng. På dagens agenda: fika hos syrran på landet och solnjut. Tjipp!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur härligt ?! Njut på för fulla muggar! Den här helgen är första riktiga vårhelgen. Kram

Svar: Det gjorde jag och det var det! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-21 @ 12:02:59
URL: http://storstadstockholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0