Helgminne / Helgpepp

Så här mitt i veckan kan det vara kul att påminnas hur kul helgerna kan vara. Jag inledde förra helgen med en aw på Vassa Eggen med några av mina brudar. Lite cava, frieriberättelser (grattis Mette och Andreas!), skoj och skratt (men vad har de gjort med inredningen på vårt favoritställe? Väggarna såg ut som på fritidsgård/källarnation i Lund!). Kommande helg ska jag möta upp en bil med tre andra brudar för att ta mig till Skåne. Det blir Danmarkstripp och roligheter, men kanske framförallt: kräftis! Min första (och kanske enda) i år. Hurra! Då kör vi in i kaklet nu då, så vi kan njuta av den kommande helgen när den väl visar sig på horisonten. Heja oss!
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Full fart mot helg! Underbart. :) (vi drar till Göteborg). Kram!

Svar: Härligt med Götet! Hoppas vi får följa med på bloggen! Och nästa vecka kanske vi äntligen kan ses? Vill du kanske vara med att fira min fölsis nästa helg? Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-12 @ 18:53:50
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Lotta

Haha, jag skulle precis skriva full fart och så har Angelica skrivit det med ;)

Låter härligt! Kräftor, Danmark, sköna vänner....perfekt.

Kram!

Svar: Ja, det ska bli väldigt kul! Spännande att se vad din helg innehåller, de brukar alltid verka ljuvliga! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-13 @ 01:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0