Dagens tips: Filip och Fredriks Podcast på Spotify

 
 
Jag har inte riktigt fastnat för podcasts. Vet inte riktigt varför. Jag lyssnar ju på olika föreläsningar och föredrag från olika universitet på iTunes U (som jag bloggade om HÄR), men i stort sett aldrig sådana här omåttligt populära snack-om-ingenting-alls-men väldigt-kul-podcasts. Jag gillar ju Filip och Fredrik. Så nu lyssnar jag. As I type. Nu vill jag bara att Alex Schulman och Sigges podcast ska komma hit också. Då ska jag lyssna. Lyssnar ni på några bra podcasts?
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Amanda & Hannahs och alex & sigge..
Rekommenderar båda!
Kram

Svar: Ja, jag har tänkt på båda! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-20 @ 15:38:57
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Usch o fy, jag klarar inte av Fredrik & Filip! Att behöva lyssna på dom skulle vara tortyr för mig...;)

Svar: Alltså, konstigt som det låter förstår jag dig, men för mig är det .... jag vill säga som en bilolycka men det är inte samma sak... Men jag kan också irritera mig (Fredriks SKRIKANDE hela tiden, Filips konstanta försök att vara interlektuell).... Men jag gillart ändå! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-20 @ 17:01:34
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Anna

Pallar inte med dom, litar inte på dom...

Svar: Nej, jag förstår vad du menar, men jag kan änså inte låta bli....
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-20 @ 17:10:16
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0