Bloggkärlek

Alltså. Sedan jag började blogga har jag lärt känna så många nya underbara tjejer (för det är endast tjejer, uppenbarligen har min blogg en tydlig målgrupp, haha). När jag skrev inlägget om min framtid fick jag så mycket fin respons. Tack, tjejer! Dessutom har jag fått fina mail från några av er bloggläsare också, som skriver saker som "jag har gått och tänkt på dig hela dagen, är så glad för din skull". Så fint. I en värld där det på vissa bloggar haglar nedsättande, elaka och mobbande kommentarer har jag aldrig fått en enda. Bara kärlek. Tack! Jag har fått träffa en del av er och ska snart träffa fler. Ska fasen fundera på det här en bloggträff också. Är ni med då?
 
Till alla mina "irl"-vänner som läser den här bloggen: ni är ju också bäst! Tack för alla sms, mail och telefonsamtal. Nu är jag på G igen. Tänk att jag har så många underbara människor i mitt liv! Hurra för det!
 
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är det något utav det finaste som finns, människor som visar att de bryr sig. Så himla fint.
Kram på dig Jenny, jag skulle gärna vilja vara med på bloggträff om jag bara bodde närmare.

Svar: Nästa gång jag är i London får vi ta en riktig långfika, du och jag. Jag tror vi hade behövt det! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-18 @ 14:32:41
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Miss Marie

Bloggträff låter kanon! :)

Och du får förresten gärna introducera mig för familjen som bor i huset i inlägget nedan, blir gärna kompis med dom så jag kan åka o hälsa på dom! ;)

Svar: Bra, nästa gång du är i krokarna bokar vi in det! :) Haha, jag hör av mig när det är till salu! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-18 @ 14:51:22
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Visst är det både fint och fantastiskt! Tänk så många nya och fina vänner vi funnit genom våra respektive bloggar. Det är en tanke som slår mig nästan dagligen!
Kram

Svar: Ja, det är verkligen fantastiskt! Man behöver sådant, har jag märkt. Ibland tänker jag att jag ska sluta blogga, men jag skulle sakna er så mycket! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-18 @ 16:31:57
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Anna

Underbart härligt!! vad hade vi gjort utan våra underbara bloggar, älskar´t!

Svar: Jag med! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-18 @ 16:46:49
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0