Att fira kärleken, del två

 
Det var en magisk kväll i helgen. Finaste Hanna fick sin Einar i fd. Skeppsholmskyrkan, avsakraliserad och numera döpt till Eric Ericssonhallen. Det var min första borgerliga vigsel och det var fantastiskt! Brudparet hade valt låtar till varandra som symboliserade kärleken de kände, framfödra av brudgummens vänner. Jag bölade som ett barn. Vigseln följdes av en underbar middag i Moderna Muséets restaurang med fina och roliga tal, god mat och dryck och en hel massa kärlek. Sedan dans. Det var coolt att skaka rumpan till en massa bra musik på Moderna. En fantastisk kontrast till hur man i vanliga fall beter sig på museum. Jag ville inte att kvällen skulle ta slut. Så när brudparet lämnat stället och klockan slagit tre tog vi några taxibilar in till stan och fortsatte kvällen på Hells. Jag fick som sagt en timmes sömn, men var pigg hela söndagen ändå. Jag gick på de fina känslorna det vackra brudparet delade med sig av och energin den underbara kvällen gav mig. Tack, Hanna och Einar för en oförglömlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Wow, vad tjusiga alla var!

Svar: Ja alla var så fina! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-11 @ 13:24:30
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Anna

Väldigt vackert brudpar!

Svar: Ja, verkligen!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-11 @ 18:57:13
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad underbart! Och vilket vackert par =)

Svar: Visst är de? Så fina!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-12 @ 08:01:15
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0