Extended family reunion

 
Ja jag har ju en extrafamilj. Har bloggat om det många gånger innan. Mina "syskon". Som bodde bara meter från mig när jag växte upp och som jag lekte med som om de var mina syskon. Vi har växt upp ihop. Igår kom mina tre "systrar" och extramamma samt lilla baby Ella på besök. Jag bjöd på söndagsfika och de på roliga historier, tillbakablickar och såklart bebisgos. I dag åker de alla tillbaka till sina städer. En av dem till andra sidan Atlanten. Härligt att ses men ledsamt att skiljas åt. Fast som tur är finns ju skype, viber och facebook. Tack gode Buddha för it-generationen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud så mysigt! Och vad fint att ni har hållt kontakten så bra.

Svar: Ja, vi kommer nog hålla kontakten så länge vi lever. Vi är "syskon" för livet! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-15 @ 12:20:04
URL: http://jennyslondon.wordpress.com
Postat av: Christine&Paris

Ja vad skulle man göra utan all teknisk framgång? Pratade med en familjemedlem på skype en lång stund i förmiddags. Det behövs när de är långt borta! :)

Svar: Ja verkligen! Det är härligt att det finns.
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-15 @ 18:39:23
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Angus

Ja herregud va hade vi gjort utan den!

Svar: INGET! Typ.
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-15 @ 23:16:47
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Vilket underbart dukat bord! Blir kär!

Jag skulle vilja ha tre extra systrar, så härligt.

Stor kram!

Svar: Du kan få mig! ;p Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-16 @ 02:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0