Reblogging: Granola









 
När jag tittar igenom arkivet till min blogg fastnar jag alltid på ett ställe: Granola. Ett underbart frukostställe (eller morgenmadställe, kanske mer passande; frukost på danska är lunch) i Köpenhamn. Jag bloggade om det i slutet på 2010. Då hade jag varit där med min skandinaviska maffia. Jag måste bara reblogga detta. Nu lägger jag det under min ganska nya kategori Restaurangtips, där jag hoppas kunna lägga massa med nya blogginlägg framgent. Ska försöka lägga in gamla där också. Sådant tycker jag är så bra på andras bloggar, så nu bloggar jag som jag lär. Ikväll hoppas jag att det italienska haket jag och min ömma moder ska besöka passar i denna kategorin. Så länge: trevlig matfredag!
 
Granola. Værnedamsvej 5. 1819 Frederiksberg C, Köpenhamn
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Trevlig fredag kära Jenny! hoppas på en dejt nästa vecka! kram

Svar: DEtsamma! Hoppas också. Vilken dag?
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-09 @ 17:38:30
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

2012-11-09 @ 19:23:23
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

To die for! Både stället och Köpenhamn. Har så romantiska minnen därifrån. Också ;)

Kram!!

Svar: Oj, låter spännande! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-10 @ 03:53:21
Postat av: Sofia

Det ser hur mysigt som helst ut!

2012-11-10 @ 08:56:45
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0