Na na na

 
I onsdags mötte jag upp ett par vänner för ett glas och - det bästa - konsert. Theresa Andersson var i stan och bjöd efter det mysiga och känslosamma förbandet Mohlavyr på en sjuhelsikes show. Det var mycket länge sedan jag var så i nuet och bara njöt. Jag sjöng med, jag lalalalaade och visslade. Gud, så begåvad Theresa är! Inte nog med att hennes musik är fantastisk, när hon uppträder är hon en enmansorkester. Hon loopar sin egen röst och sina instrument så att det blir fantastisk musik. Hon kan spela en hel hög med instrument, och dessutom fick hon oss i publiken att sjunga i stämmor och klappa i takt ochsedan loopa det och använda det i showen. HÄR kan du se henne i sitt eget kök i New Orleans framträda min personliga favorit Na na na. GÖR DET, det är fantastiskt! Ja, jag vet att "fantastiskt" har förekommit en hel del i detta inlägg, men denna underbara gotländska får mig att hurra. Dessutom bor hon just nu i Shreveport! Alla Trubies där ute fattar varför det är så satans coolt. Theresa Andersson - veckans tummen upp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Helt otroligt! vilken tjej!!

Svar: Verkligen! jag älskar henne!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-04 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0