Mitt hem

 
Jag har nu bott i min lägenhet i elva dagar. Känns redan som hemma. Jag trivs. Det är ännu lite tomt (att flytta från en Stockholmsetta till 83 kvadrat resulterar ju ofta i det) men jag vet att jag kommer att fylla upp det med fina saker vad det lider. Det är så fint här. Fina hus, fina lägeheter och - hittills - fina grannar. Det är lugnt och tyst och det var varmt i lägenheten. Det är på rätt sida av stan när jag promenerar till jobbet och det ligger ändå så centralt att det tar ett par minuter (eller mindre) till shopping, bio, restauranger och klubbar. Det är perfekt. Det är hemma!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är flyt!!

2012-11-13 @ 22:48:28
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Underbart!

Så härligt att läsa <3

Kram!!

2012-11-14 @ 02:29:35
Postat av: Sofia

Åh vad härligt att det känns som hemma. Best feeling ever, nästan!

2012-11-14 @ 12:06:17
URL: http://withsofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0