Lampan

 
Nej hörrni nu får det vara slut på stiljten i bloggen. Jag kompenserar med att blogga byxorna av er i veckan, tummis! Jag börjar med att stolt visa upp min underbara lampa, som efter nästan två år i förvar äntligen får pryda mitt hem. Stockholmslägenheten hade för lågt i tak för det. Öretlägeneheten har inte det problemet, kan jag meddela. Jag köpte lampan på en utställning och marknad i småstaden (HÄR) och den är designad och gjord av en av mina bästa vänner. Det syns inte riktigt på bilden, men den är i nät, med sidenband på stommen och har en gigantisk glödlampa. Fin va?
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Superfin!

2012-11-05 @ 21:41:16
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0