Kvalitetstid

 
Lördagskvällen blev så mysig! Det är sällan jag och min syster får in kvalitetstid med varandra. Vardagen och våra fulla scheman sätter ofta upp stora hinder för oss. Men igår fick vi flera timmar av kvalitetstid. Jag bjöd på middag med glutenfri grönsakspizza, mozzarellafyllda auberginrullar, falska sniglar (pappa Carls recept - vitlöksfyllda champinjoner) och annat smått och gott. Minipraliner och mina ungsrostade äpplen med grädde till dessert. Syrran hade med sig must lagrad på bourbonfat. Och så katten (hurra!). Efter några timmar av mat och snack gick vi på en sen bio. En mycket lyckad kväll må jag säga. Kul och mysigt att bo så nära sin familj för en gång skull. Ett av många plus med att flytta till Öret.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Finns bara plus med att du flyttat till öret :)

Svar: Hihi, skönt att höra att du tycker det! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-18 @ 14:24:46
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Poesi! Jag läser och min mage o hjärta blir lycklig. Det låter så fantastiskt gott och härligt!

xx

Svar: Det var det också! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-18 @ 17:54:35
Postat av: Ellinor

Vilken festmåltid! Jag upphör aldrig att förvånas över dina bjudnings- och matlagningstalanger, du borde satsa större!

Svar: Haha, ja ett cateringföretag hade ju varit kul. Kanske på FN då så att båda mina drömmar besannas? :) Tack för komplimangen, tjejen! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-18 @ 18:26:06
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0