Höstsöndag

 
Alltså, jag hade en så in i bängen underbar söndag. Ibland kan det bli så att man inte gör något med söndagen. Så hade det nog blivit i går för mig om det inte hade varit för en av mina bästa vänner och hennes kicka. Jag var nämligen lite trött i mössan efter en spontanutgång kvällen innan. Sängen lockade. Men vad tråkigt det hade varit! Istället blev det lek och bus med kickan, shopping och mat på stan med bästis. Mycket, mycket bättre än sängen. Vi bestämde att detta får bli vår söndagsrutin. Toppidé!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbar rutin! Vad vackert det är hos dig. Tänker på din fina lägenhet också ;)

Kram!

Svar: Tack, jag håller med! ;P
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-06 @ 01:12:17
Postat av: Ellinor

Klokt beslut! Lite frisk luft och trevligt sällskap är ofta bästa medicinen mot trötthet.
Kram

Svar: Du har så rätt! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-06 @ 09:17:03
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0