Parklunch





Idag gick årets första parklunch av stapeln och jag kunde inte haft ett bättre sällskap. Linde var i stan för lite forskade å sin avhandlings vägnar och vad passade inte bättre då än en sushilunch i Humlan? Åh vad pirrig i magen jag blir av sådant! Att sitta i gräset, att känna solen, att känna doften av blommorna och den kommande sommaren. Är så glad att jag hann med det. För efter lunch, en promenad och en kaffe kom regnet. Och nu ska det regna. Hela helgen säger prognosen. Inte kul för mig och mitt helgbesök. Men med parklunchen i ryggsäcken känns det en smula bättre, det gör det. Hoppas det var den första i en lång rad av parkluncher.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag åt också sushi idag! Älskar california hand rolls. Yummy!



Ska det regna imorgon? Det går inte Jenny. Jag har redan bestämt att jag ska ha ballerinas imorgon.

2012-05-10 @ 21:14:43
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Här har regnet stått som spön i backen de senaste dagarna så en parklunch känns väldigt avlägset. Det ser dock ut att kunna bli bättre väder i helgen - håller tummarna!

Kram

2012-05-11 @ 08:26:26
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0