Het dejt



I går hade jag en het dejt. Jag gillade dejtobjektet före och efter dejten, men hatade det under. Objektet var backen ovan. Den var faktiskt mycket brantare och längre än vad den ser ut, så det så.  Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var mer än sketajobbigt. Vårens tokerier med sjukdomar och knas har gjort att min kondis är allt annat än bra. Jag har inte tränat hälften så mycket som jag egentligen vill. Men. Backen och jag. Vi har redan etablerat en hat/kärlekrelation. Och jag känner på mig att det kommer att bli ett långt förhållande. Jag bokar in en dejt redan till helgen. It's a keeper.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja dig! Naturen ser himla härlig ut, så som den bara kan vara i Sverige. Kram kram

2012-05-16 @ 11:00:53
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0