Friday mood



Jag hann inte duscha i morse, jag glömde matlådan hemma och jag har huvudvärk (igen!). Men det gör inget. Det är fredag, solen lyser, jag ska festa till det med vänner i morgon och svänga mina lurviga på ett Stockholmsetablissemang (det var länge sedan) och dagen är snart till ända. Ingenting kan förstöra mitt fredagshumör. Jag firar det med videon oven. Bra musik, bra text, begåvad cover. Och i kväll blir det fredagsmys. Själv i soffan med favoritmaten. Precis som jag vill ha det. Häpp!


Kommentarer
Postat av: Mia

Igen? Kanske dags att se över vanorna, stressar du järnet? Oroar dig mycket? (Undertecknad vet mycket om sådan huvudvärk) Eller det kanske är synen?



Krya på dig!

2012-05-18 @ 16:52:54
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det är ett nackproblem jag har kämpat med sedan jag var tretton. Jag går regelbundet till en naprapat (har provat alla behandlingar under solen och detta funkar bäst för mig). Det blir dock så dyrt här i Stockholm. Där jag bodde innan hade jag remiss från ortopeden till en naprapat men de ger inga sådana här, så jag kan inte gå en gång i veckan rent ekonomiskt... Tyvärr...

2012-05-18 @ 17:00:21
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0