Uti vår trädgård

 
I går hade vi nog den finaste sommardagen hittills i Bergslagen. Det var så kallt att man fick ha långärmat och filt när solen gick i moln, men när solen kom ut var det mer än ljuvligt. Jag och mina vänner - den ena just hemkommen från Dolomiterna och den andra med sin underbara bebis - satt ute hela förmiddagen och mycket av eftermiddagen. Vi njöt av vädret, hämtmat och varandras sällskap. En ljuvlig dag. Sedan började det spöregna och vi fick gå in. Men nya tag idag igen när jag har en till dejt med två vänner i en annan trädgård. Tjipp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Äsch, vad gör väl lite dåligt väder när man är i sådant fint sällskap! Du ser dessutom ut att ha fått riktigt fin färg, det dåliga svenska sommarvädret till trots!

Kram

PS! Hade varit grymt kul om du ville förära Borås med ett besök i höst. Det tycker jag verkligen vi borde tala mer om!

Svar: Hihi, det är nog bara filtret på fotot, för jag var likblek! :) Däremot har jag fått färg idag. Innan regnet slog som spön i backen idag sken solen jättelänge och jag satt ute med vänner. Hur härligt som helst! Borås: Jag håller med! :) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-20 @ 18:47:30
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0