Naturromantik / Jenny drömmer om landet

 
Eftersom det inte hänt så mycket här idag (läs: day time TV och bokläsning) delar jag istället med mig av några bilder jag tog på fredagens kvällpromenad till mysstunden på vännens lantställe. Jag fick sådana där snudd på religiösa känslor, ni vet? Naturromatiskt religiösa. Jag ville genast flytta in i en Bergsmansgård på landet, odla potatis, rida och plocka blommor. På sommaren, i alla fall. Jag tycker bilderna faktiskt fångade lite av magiken av Bergslagen, trots att de är tagna på ajfånen. Det är nog kanske något speciellt med Bergslagen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kanske är det? :)

Svar: Det tror jag absolut! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-23 @ 20:07:59
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0