Livet

 
Jag har tillbringat flera timmar i solstolen. Inlett andra dagen utan huvudvärk efter nära på tjugo dagar med. Läst många, många kapitel i Game of Thrones. Ätit både frukost och lunch ute i trädgården. Gosat med katten. Vilat en stund på spikmattan. John Mayers senaste väller ur högtalarna. Snart ska jag göra mig lite fin och plocka ihop en hel armé av frukt och grönsaker och bege mig till vännen. Där andra vänner väntar med en hel armé av andra födoämnen som tillsammas med varandra och gott somrigt rosévin får utgöra vår middag. Ibland känns livet så fjäderlätt och barnsligt lyckligt. Speciellt efter dagar av onda tankar, ont huvud och hemskt väder. Jag känner att jag lever igen och sommaren med mig. Hurra!
 
/Nöjd tjej 83

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Härligt! :)

Svar: Ja! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-22 @ 07:43:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0