After work



I går mötte jag upp två tjejkompisar på Hälsningborg för några glas, goda bitar att äta och flera skopor uppdateringar om våra liv. Vidare sedan till Vassa Eggen för mer av dito. Efter åtskilliga empiriska undersökningar kan jag nu kungöra: om ni (som jag) undrar varför det inte finns några heta män (eller snygga karlar som jag hellre säger) på Hufvudstadens etablissemang, så jag jag berätta att samtliga befinner sig på Vassa Eggen. Gå dit, med andra ord. Synd bara att jag vek in hovarna först av alla och åkte hem och käkade pasta med ketchup i sängen och såg på playTV på datorn. Jobbtröttheten. Nu: lördag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

I iPhone mode kan jag kommentera här, men

inte på datorn.



After Work inklusive makaroner, ketchup och svt play låter perfekt! Jag har snöat in på Mac'n cheese från Whole Foods. Kan inte sluta äta!

2012-01-28 @ 12:33:15
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0