Sju saker jag gillar med Bergslagen



Badkarsbad hos föräldrarna.



Kattgos.



Pappa Carls matlagning.



Tacomys med favoritpojken och hans familj. Krossade nachos i tortillan.



Handbollsmatch där "mitt" lag är hemmalaget.



Häng med fina vännen jag har haft sedan jag var tre. I tjugosex år, alltså.



Den lokala skräpmatsfavoriten "Kerstins special" på en av pizzeriorna. Underhållning av bebis under tiden.

Och så resten av familjen och vännerna. Och det faktum att jag nu är där frivilligt. Och på besök.


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Allt det där lät himla trevligt :)

Hoppas nu du får en fin måndag!

2012-02-27 @ 08:19:45
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad länge sen jag åt Kerstins :) Gött!

2012-02-27 @ 12:41:13
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: adrien brody

jag tycker om dej

jalla jalla

2012-02-28 @ 02:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0