FÄRG!!!



När jag under min studietid var och hälsade på en vän som precis börjat jobba och hon sa "jag har ju aldrig på mig jeans nuförtiden, bara kostym" tänkte jag att det var töntigt att säga så, hon hade ju precis börjat jobba. Nu förstår jag PRECIS vad hon menade. Jag har kostym/officewear på mig varje veckodag. Så kommer lördag där jag ofta hoppar direkt i träningskläderna från pyjamasen och sedan via mysdress till partystassen. Har jag inget planerat på söndagen blir det ju mysdressen igen. Annars kan det hända att jag har "vanliga kläder" på mig på söndagen. EN dag i veckan. Det resulterar ju i att man inte direkt har speciellt mycket variation. Till vardags: svart och grått. Helgen: svart partyoutfit, svarta träningskläder och antagligen svarta byxor och en stickad tröja om jag ska ha "vanliga kläder". Men det finns bot. Jag införskaffade för en tid sedan ett par knallröda byxor. Det är tydligen inne med knalliga byxor i vår. Idag inviger jag dem. Jippi! Mer färg åt folket Jenny Lina Carlsdotter!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga!!! Var kommer de ifran?



Ledsen att vi inte hann ses i Stockholm, det blev ju lite tokigt med forkylningen. Men hoppas pa sommaren, da ar ju allt mycket lattare dessutom.



kramar fran Warszawa!

2012-02-11 @ 19:55:34
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ett noll till Jenny!! Jag hade schemalagt mina inlägg idag så såg din kommentar nu!! Nu är vi på väg hem, tur att vi spelat in mello ;)

2012-02-11 @ 20:58:47
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Carolin

Snygga och jag vet att de är snygga på dig. Du passar i färg fast du inte så ofta får visa upp dig i regnbågens alla kulörer. Heja färger och heja Jenny som skriver fast du har fullt upp med massa annat. Då kan vi som är längre bort än vanligt också följa med. Kramar från klacken.

2012-02-11 @ 21:36:56
Postat av: Lotta

Snyggt!



Här är det "casual Friday" så åtminstone en dag i veckan dyker de flesta upp i jeans. Gillar.



På helgen är min favvo just nu osminkat, tofs och tröjor. Gärna den lilla svart då och då ;) Jag har fått en stark lust att gå på The Met och fixa mig så där som Cher gjorde i Mångalen.



Mer färg åt folket tycker jag med!



Kram

2012-02-12 @ 00:22:39
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Lite färg piggar alltid upp. Det är så lätt att fastna i det grå-svarta klädträsket ;)

Kram

2012-02-12 @ 09:14:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0