Dagen-före-dopparedagen-taberaset

 
Förra året bjöd den utökade delen av familjen på Annandagstaberaset. I år var det vår tur att bjuda på en dagen-före-dopparedagen-version. Tolv glada själar tryckte ihop sig med så mycket mat att vi inte ens hade en chans att göra taberas. Men trevligt hade vi. Jag hade gjort pepparkaksplaceringskort under mitt pepparkaksbak, delade ut julklappar och stod ansvarig för dessertbuffén. Det spelades frågesport och till och med min 93-åriga mormor höll sig vaken till etthugget när det var dags att vika in hovarna. Det vår man säga är ett gott betyg! Och med det önskar jag er en synnerligen god jul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Wow va mat! Gud jul kära vän

Svar: Detsamma fina du!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-24 @ 13:01:02
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Riktigt trevligt ser det ut som som ni hade! Hoppas ni har det lika mysigt idag! Själv är jag på väg på taberas i Grythyttan! Ha det fint min vän! Puss

Svar: Mitt under Kalle Anka?!? ;) Jag sov under det. Ses imorrn min vän. Kram och puss!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-24 @ 15:38:54
Postat av: elise

Vilken buffé!

Svar: Javisst, det är ju jag bra på! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-24 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0