Chill

 
Det har varit fullt upp sedan jag jobbade mina sista timmar på kontoret innan jul. Jag hade nog trott att det skulle vara liiiite mer julefrid för undertecknad. Istället har det flängts, fejats, fixats och dontas. Så när det efter dopkalaset bjöds på dryga timmen vila i det magiska huset var jag inte sen att haka på. Mamma Elise ängnade sig åt vad hon brukar kalla "ett storsov" (världens bästa uttryck!) medans jag och farbror Hugo, TV:n och en Aladdinask ägnade oss åt vad man skulle kunna kalla ett storchill. Skönt som bara den, kan jag meddela. Jag som tagit ledigt även klämdagarna nästa vecka planerar mer av den varan då. Tyvärr utan TV, Hugo och Aladdinask dock. Men ändå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Chill är som bäst nu ;)

Härliga bilder

xx

Svar: Ja, verkligen! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-27 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0