Att sätta sig vid dukat bord

 
I går när jag anlände i Bergslagen var det bara att sätta sig vid dukat bord. Mina vänner hade gjort så fint med tända ljus, massa läckerheter att äta och dricka och mysläge på. Vi pratade oss igenom ett gäng program och filmer på TV innan jag tog en taxi hem. Idag skulle jag egentligen stå på snowboarden i Romme, men bestämde mig för en hemmadag istället. Det har varit lite mycket den här julen. Jag planerar istället bubbelbad, shopping och myskväll hos favoritpojken och hans familj, bland annat. Världsklass!
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Mums vad smarrigt det ser ut!

Svar: Det var det också! Kul att du tittar in, hoppas du har det bra! God fortsättning.
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-27 @ 14:00:14
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0