Jenny gillar fågekvitter



I helgen var jag hos en kompis, och i hans trappuppgång får man sig en trevlig överraskning. På väggen rakt fram möter en beckasin dig, längs med väggarna finns fler tavlor och skulpturer på fåglar och ur osynliga högtalare strömmar fågelkvitter ut över ditt huvud. Fantastiskt! Min vän säger att det är skönt att komma in i trappuppgången efter att ha jobbat en hel dag, stressat hem och precis klivit in från den ganska hårt trafikerade gatan trappuppgången finns på. Jag stannade upp och lyssnade, tittade. Det händer inte så ofta, kan jag meddela. Jag vill också bo i en lägenhet med installation i trappuppgången. Jenny gillar fågelkvitter.
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken annorlunda idé!

2012-04-03 @ 21:11:22
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0