En smula suddig



Jag har på senaste tiden känt mig lite suddig. Jag har flugit från grej till grej, stressat och hetsigt. Jag har haft alldeles för mycket på min tallrik. Jag har många timmar minus på sömnkontot och träningskontot och jag har stressat alldeles för mycket. Jag har dessutom haft lite problem med hälsan. Inget jag kan påverka, men kanske borde vila lite extra på grund av. Dessutom har jag i privatlivet upplevt energitjuvar och stressmoment. Därför har aldrig en minisemester varit så efterlängtad som min uppkommande. Jag har tagit två dagar ledigt och ska med familj och släkt tillbringa påsken på lantstället. Jag ska träna massor, sova massor, läsa massor, vila massor, kramas och mysa massor och leva och fokusera lite mer på MIG. Så jag slutar vara suddig. När jag kommer tillbaka nästa vecka hoppas jag på knivstark skärpa. Så länge kör jag ett sista rejs idag och längtar till morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Minisemester ja...kommande långhelg med stundande resa är minst sagt efterlängtad och VÄLBEHÖVLIG. Denna vår har gått lite för fort och innehållit lite för många toppar- ochd dalar. Men nu laddar vi om, eller vad säger du!

Kram

2012-04-04 @ 09:55:05
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jenny

Precis, Ellinor! Pricis Ellinor! Ladda, ladda ladda! :) Kram

2012-04-04 @ 11:06:09
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag håller med, expat är skoj för man får en inblick i ett annat liv än ens eget.

Jaha, vad spännande! Vad gör du på ambassaden? Är det den svenska du jobbar på alltså UD? Eller har du fått in en fot på något exotiskt ställe som Chiles ambassad och spenderar dagarna med att testa fram den godaste burriton? :)



Minisemester, yay! Pratade med min bästis igår som kände precis som du. Tror påskledigt är precis vad ni behöver.



Kram

2012-04-04 @ 11:53:45
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0