Det finns inget dåligt väder













När jag har bestämt mig för något har jag ofta ganska svårt att ändra mig. Som singel och ensamboende drabbar detta beteende sällan någon, som tur är. Idag hade jag bestämt mig för en riktig långrunda i de magiska skogarna i Halland. Men hela dagen har regnet stått som spön i backen. Jag har läst, sovit, kollat på TV. Till slut kunde jag inte längre vänta på vädrets bättring. Jag drog på mig för ändamålet rätt kläder och gav mig ut. Och tur var väl det. Lyckoruset som infann sig där i skogen! Jag tog till och med hoppsasteg till musiken i lurarna. Det var så skönt och friskt och vackert. Dagens höjdpunkt.


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Bara dåliga kläder... haha! Så tänker inte fransmännen direkt ;) Kan verkligen se dig framför mig (även fast jag aldrig träffat dig) när du hoppsar fram i skogen :)

Glad påsk!

2012-04-06 @ 22:41:39
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0