Blog Award




Tack Angelique för att du gav mig ett blog award! Med detta kommer som vanligt fem frågor att svar på. Here we go.

1. När ingen ser på: Dansar jag och sjunger falskt i spegeln.

2. Jag går aldrig hemifrån utan: Allt. Jag är som Inpector Gadget. Har alltid allt man skulle kunna tänka sig behöva i väskan.

3. Min blogg heter som den gör för att: Jag heter det. Jenny fick jag efter en släkting som inte längre är med oss, Lina från mormor och Carlsdotter för att, ja, far heter Carl.

4. Om jag vågade skulle jag: Ragga oftare. Använda mina tredje-, fjärde- och femtespråk oftare. Kom inte och tro att de alla är flytande, bara.

5. Om tio år kommer jag: Inte ha kompromissat med mig själv. Tagit hand om de jag älskar och skaffat några husdjur.


Tack igen, Angeliqe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0