Vendredi nuit







Middag var det ja. När Fison och jag hade sprungit runt halva innerstan för att hitta ett ställe som inte hade timmeslånga köer gav vi upp och besökte Donken på Kungsgatan. Top notch... Senare blev det i alla fall som planerat cava på Lottas stammishak Morfar Ginko vid Mariatorget. Kvällen bjöd bland annat på ett kärt återseende i form av en av mina fina högstadiebästisar Johannes, snack om samboliv, återvändare, musik och arkivariebranchen samt killen som jag (och i stort sett alla andra tjejer) var hopplöst förälskad i under högstadietiden. Intressant mix. Nu bär det snart av till Älvsjö där jag tillsammans med vänninorna ska äta och dricka mig till himmelriket på Nordens största mat- och vinmässa. Tjipp så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag missa ett s :) inte riktigt som alla andra skulle det stå, jag jobbar inte sista dagen för vecken för jag jobbar inte alls kram

2011-11-12 @ 10:26:07
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0