Välkommen till världen!



I måndags fick så en av mina allra bästa vänner sin bebis. Åtta dagar före beräknat datum. I går fick jag äntligen träffa miraklet och hennes stolta föräldrar. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte bölande när jag för första gången höll henne i mina armar. Hon är det mest bedårande jag någonsin sett. Varenda millimeter av henne är perfekt. Jag fick äran att ta hand om henne lite medan föräldrarna åt den första gemensamma måltiden sedan nedkomsten. Och ge henne den varsamt utvalda, handgjorda tygelefant som jag införskaffade i Negombo på Sri Lanka. Hoppas det blir hennes favorit. Jag känner mig redan som en stolt moster. Fast jag bara är "moster". I bland är livet så fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0