Vinterspår

Denna helg ställer Lindesbergs förmågor ut. Allt från tavlor från musikvärlden med Anders von Sydow till ullmattor, från smycken i smide till fotografier från Australien. Jag gick givetvis runt och inspekterade. Min underbara Veronica ställde tillsammans med sin svärmor ut under det fiffiga namnet Nygjort - Omgjort - Välgjort. Jag blev som sagt med lampa (sorry Sofia - it's a one-of-a-kind!). Och jag älskar den redan. Fast jag inte ens har fått den i min ägo än. Den ska ju ställas ut klart först ju. Det bjöds även på underbar "Camden market dryck" som Veronica kallade den. Hon hade lagat den fritt från minnet av det hon drack på sina promenader på ovan nämnda marknad. Den stog och puttrade i en kittel över öppen eld runt knuten och smakade ljuvligt, kan jag meddela.
















Kommentarer
Postat av: kenza

wow! this is quite a place! Thanks for your visits and kind words. I love to come by your place... Take care my sweet Jenny and Petit Caramel sends tons of kisses your way!

2011-02-06 @ 17:32:55
URL: http://caramelcaramelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0