I dag har jag

...ridit på en elefant, träffat giftormar, vandrat upp på runinerna av ett 1600 år gammal klippalats flera hundra meter upp i skyn, köpt en djävulsmask för lycka. Upplevt lycka. Äntligen besannas mina drömmar. Behöver jag säga att jag grät om ett barn när vi flög in över ön i går? Jodåtack.











Ännu en stor bungalow för mig själv. Är dock enda singeln på denna resa så det skulle ju sitta fint med lite sällskap. Men snart möter jag ju upp med Kristin och hennes karl. och jag är ju faktiskt på Sri Lanka, så klagar, det gör jag näpperligen. På återseende i morrn!


Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart! Det enda ord jag kommer på! Stor kram!

2011-02-15 @ 15:41:54
Postat av: Josefine

skulle vilja skriva något roligare och inte samma sak som föregående skrivare..men det är en mycket bra beskrivning: underbart!

jag är så avundsjuk o det kliar i hela kroppen för JAG VILL OCKSÅ! njut njut njut o ha det jätteskönt. blir skoj att följa med via bloggen :) kram

2011-02-15 @ 16:29:12
Postat av: Anna

shit vilken stor elefant... eller...

2011-02-15 @ 19:41:02
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Stina i London

Ah sa vackert, jag ar riktigt avis! Sag hej till Sri Lanka fran mig :)

2011-02-15 @ 23:49:26
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Richard

Ååååh, jag vill tillbaka!

Helt fantastiskt att få återuppleva resan genom din blogg.

Fina bilder & bra skrivet, för övrigt ligger din blogg som bokmärke på min dator nu!

Säg till om du vill ha sällskap om du flyttar dit!

Kram

2011-03-18 @ 22:01:41
URL: http://richefager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0