Vuxna?













Igår träffades vi igen, tjejligan. Sex tjejer och en hel massa mat. Och en hel massa bäbissnack. Med två gravidon och en med en bäbis blir det lätt så. Vi hade så mycket att prata om och uppdatera oss om att vi gick laget runt så att vi en efter en fick uppdatera de andra om vad som hänt sedan sist. Och det var mycket minsann. Nästa gång vi ses kan det mycket väl vara så att det är tre bäbisar närvarande, och att vi sitter i ett nyrenoverat, nyköpt hus. Vi är verkligen vuxna nu, alltså. Jag gillart.


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Åh, vad kul att träffas så där! Och ja, många vuxenpoäng fick ni ihop där! :)

2011-12-27 @ 12:19:49
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Mia

Men visst är det läskigt också? Nu är den första av mina närmaste vänner gravid och samtidigt som vi grät och skrattade och var lyckligare än någonsin, var det också läskigt. Jag tittade på henne och tänkte men herregud, är du verkligen så stor att du får ha barn? :) Då är ju jag det med..

2011-12-29 @ 22:09:23
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0