Världens vackraste!



Jag fick ovanstående bild på mms från min faster igår kväll. Jag får nästan tårar i ögonen. Min mor. Med mig i magen. Sommaren 1983. Hon var, och ÄR, så vacker (och ja, jag frågade henne om lov innan jag publicerade)! Jag tänker fyra saker när jag ser den här bilden. Förrutom hur vacker hon är. Ett: jag hoppas jag också kommer att vara så där vacker när - eller om- jag blir gravid. Med bara en liten söt kula. Två: tänk att det snart är 29 år sedan den där bilden togs. Tre: vad lika vi är! Och fyra: GUD vad jag är stolt över mina mamma. Hon är stark, smart, tålmodig (speciellt med mig!), vacker, rolig, snäll, omtänksam, osjälvisk, vetgirig och alldeles, alldeles underbar. Världens vackraste, bästa mamma!


Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så vacker hon var och fortfarande är! Och tänkt att det är du som ligger där inne på bilden! Häftigt tycker jag! Fredagskramen

2011-12-09 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0