Vintageshopping i Marais



Ja, nu är ju inte det här någon modeblogg. Har aldrig varit och kommer aldrig att vara. Inte för att jag inte älskar skiten, för det gör jag. Läser många modebloggar varje dag. Är avundsjuk på Sofi Fahrman och Elin Kling, och hela den biten. Men det finns ju de som gör det mycket så bättre än jag. Så här kommer ni inte se någon dagens outfit eller shoppingguider. MEN. Jag var bara tvungen att visa min vintageshopping från Marais. En underbar tyllklänning med en lång dragkedja längs hela ryggen och med en urtjusig kjol och en liten fin väska i den mjukaste italienska lädret. I fickan på väskan hittade jag gamla checkar från 1977 och Bryssel. Fantastiskt! Prislappen? En tia för båda sammanlagt. Det kallar jag fynd!


Kommentarer
Postat av: jenny

neeej men gud sa kul!! nar anlander du? :)

2011-08-26 @ 01:08:38
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: Anna

Men herregud, jag tror precis jag blev lite blå av avund i ansiktet! helt fantastisk är den

2011-08-26 @ 11:59:18
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0